SPIKES, SPIKES EVERYWHERE

Posted by with 16 comments
Minulý týždeň cez víkend počasie nebolo nič moc, tak som to musela kúsok doladiť úpravou fotiek. Možno sa vám bude zdať, že je toho moc, že som dogabaná, že v tom mám guláš. Ale ja to fakt neriešim. Nosila som, nosím a aj vždy nosiť budem to, čo sa páči mne, bez ohľadu na to, čo si o tom myslia ostatní. Prečo? Oblečenie, štýl.. Sú to prostriedky, ktorými môžeme ukázať okoliu svoj pohľad na svet, vyjadriť sám seba. Keby sa všetci riadili normami a pravidlami čo, kde a ako nosiť, ako by to asi vyzeralo? 9876544578 ľudí na uliciach v rifliach, koženej bunde a tričku s nápisom.. Nik by nežiaril, nik by nevynikal. Mne by sa z toho chcelo plakať. Ale niekomu sa to môže páčiť a jeho názor mu neberiem. Každý človek má iné vnímanie a to, čo sa páči mne sa nemusí páčiť zvyšku Slovenska. :) Pre mňa proste vo veľa smeroch platí "More is more." a nevadia mi ľudia názoru "Less is more" :)










16 komentárov:

  1. Mě se to líbí.. je to takové neotřelé:)
    Moc ti to na fotkách sluší;)
    zivot-s-mailou.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Máš úžasné gate!! :3 Asi som sa zaľúbila :)
    Ono tu na Slovensku neberú módu až tak vážne (teda poniektorí) preto sa vždy budú pozerať, keď si vezmeš niečo iné. Mne sa to náhodou páči a obdivujem ťa, že ti to nevadí :) Ja by som to asi nedokázala.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. thank you very, very much... Vieš, keby sa všetci pozerali na to, čo si o nich kto myslí, nikto by sa nikam v živote nedostal. Sú to len cudzí ľudia, ktorí ma nepoznajú, a takí mi proste ublížiť nemôžu :)

      Odstrániť
  3. Moc pekné. Mám rada ľudí, čo majú svoj štyl. Len tak ďalej!

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jsi úžasná..hrozně krásná a charizmatická :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Páči sa mi to, je to svojské. :) No možno by som tam už ten limec nedávala. :)
    Na tej poslednej fotke si krásna. :)
    http://strayalley.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :3 tiež som tam golierik pôvodne nechcela dávať, ale potom som to riskla :)

      Odstrániť
  6. nie som fanúšikom tohto štýlu a myslím, že zabíja všetku ženskosť na krásnych babách ako si aj ty...
    ale je to štýlové a moderné a hlavne svojské, pretože to vystihuje teba a je to podľa tvojho gusta :), takže paľec hore!

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. mne sa to paci, pristane ti to :) a mas pekne fotky

    www.blondava-potvora.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť